پنجشنبه 06 اردیبهشت 1403

اولین نشست تخصصی بررسی ابعاد حادثه ریزگردهای خوزستان برگزار شد

اولین  نشست تخصصی بررسی علل و ابعاد خاموشیهای گسترده شبکه برق در شرایط وقوع حادثه طوفانهای ریزگردی در استان  خوزستان با حضور مدیران و کارشناسان پژوهشگاه نیرو برگزار شد.

اولین نشست تخصصی بررسی ابعاد حادثه ریزگردهای خوزستان برگزار شد
16 اسفند 1395 09:57

اولین  نشست تخصصی بررسی علل و ابعاد خاموشیهای گسترده شبکه برق در شرایط وقوع حادثه طوفانهای ریزگردی در استان  خوزستان با حضور مدیران و کارشناسان پژوهشگاه نیرو، اعضای کمیته مطالعات عایقها و اعضای کمیته خطوط انتقال نیرو و سایر کارشناسان این حوزه در مورخ یکشنبه 15 اسفند ماه 95 در محل سالن دکتر رنجبر پژوهشگاه نیرو برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه نیرو؛ این نشست در پی تشکیل ستاد استمرار عرضه خدمات شبکه برق در شرایط هجوم ریزگردها در پژوهشگاه نیرو و با نگرشی مبتنی بر مدیریت علمی و مهندسی شرایط پیش آمده در استان خوزستان برگزار گردید. در این  نشست، حادثه ریزگردهای خوزستان از دیدگاه‌های مختلف در صنعت برق بررسی شد. نحوه عملکرد انواع عایقها در شرایط حادثه، برنامه­­های تعمیر و نگهداری و آسیب‌ها و خسارات وارد شده به تاسیسات شبکه برق و نیز وضعیت شبکه برق استان در تابستان آینده در 3 محور اصلی شبکه خطوط انتقال نیرو، پستهای رده انتقال و شبکه های توزیع نیروی برق به بحث گذاشته شد که در هر زمینه نخبگان صنعت برق به بیان دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود پرداخته و در خصوص ارائه راهکارها و نقاط ضعف و قوت آنها به تبادل نظر پرداختند.



نظرات ارسال شده

ارسال نظر جدید

تنها کاربران ثبت نام کرده مجاز به ارسال نظر می باشند.