جمعه 07 اردیبهشت 1403

رونمایی از لوگوی نمایشگاه بین‌المللی محصولات و خدمات هوشمند ایران در پژوهشگاه نیرو

در حاشیه سومین همایش ارتباط صنعت برق با دانشگاه ها و مراکز پژوهشی که در محل پژوهشگاه نیرو برگزار شد از لوگوی نمایشگاه بین‌المللی محصولات و خدمات هوشمند ایران رونمایی شد.

رونمایی از لوگوی نمایشگاه بین‌المللی محصولات و خدمات هوشمند ایران در پژوهشگاه نیرو
05 بهمن 1395 15:14

به گزارش خبرنگار روابط عمومی پژوهشگاه نیرو، در حاشیه سومین همایش ارتباط صنعت برق با دانشگاه ها و مراکز پژوهشی که در محل پژوهشگاه نیرو برگزار شد از لوگوی نمایشگاه بین‌المللی محصولات و خدمات هوشمند ایران رونمایی شد.

این نمایشگاه با هدف اعتباربخشی بنگاههای اقتصادی و بازرگانان و شرکت های خصوصی، گسترش فرصتهای کسب و کار شرکت های داخلی  به ویژه شرکت های صاحب نام و تکنولوژی داخلی ، گسترش بازار و بهبود فروش شرکت های داخلی ، ایجاد بستر گسترش بازار جهت کلیه شرکت های هوشمندسازی در زمینه های انرژی آب ، برق ، ساختمان، کشاورزی آبیاری و ایجاد بستری مناسب جهت بلوغ و به عرصه گزاردن طرحهای پژوهشی و تحقیقاتی در تعامل با سرمایه گذاران ذی صلاح جهت به تولید رساندن طرح های مذکور و حمایت از سیاست های مقاومت اقتصادی برگزار خواهد شد.

در کنار این نمایشگاه همایش مدیریتی " فروش و مذاکرات هوشمند " در راستای ایجاد بازار و تعامل و هم نشینی مدیران داخلی و خارجی و بازرگانان و نمایندگان نهادها و ارگان های دولتی برگزار می شود.

گفتنی این نمایشگاه در روزهای 21 الی 24 تیرماه سال 96 برگزار خواهد شد.

نظرات ارسال شده

ارسال نظر جدید

تنها کاربران ثبت نام کرده مجاز به ارسال نظر می باشند.