پنجشنبه 06 اردیبهشت 1403

نخستين نمايشگاه دستاوردهای مراكز توسعه فناوری پژوهشگاه نيرو

معاون تحقیقات و منابع انسانی وزیر نیرو با مثبت ارزیابی کردن دستاوردهای ارائه شده در این نمایشگاه گفت: بنده انتظار نداشتم که دستاوردها به این سطح رشد و بلوغ رسیده باشند.

نخستين نمايشگاه دستاوردهای مراكز توسعه فناوری پژوهشگاه نيرو
26 مرداد 1395 15:19
نخستین نمایشگاه دستاوردهای مراكز توسعه فناوری پژوهشگاه نیرو در روز سه‌شنبه مورخ 95/05/26 در محل پژوهشگاه نیرو برگزار شد. این نمایشگاه با هدف ارائه دستاوردهای این مراكز در قالب تجهیزات، تفاهم‌نامه‌ها، بروشور و استند برگزار گردید که مورد بازدید و استقبال مسئولان وزارت نیرو و پژوهشگاه نیرو قرار گرفت.جناب آقای مهندس مهاجری، معاونت تحقیقات و منابع انسانی وزارت نیرودر بازدید از غرفه مرکز توسعه فناوری انرژی خورشیدی از روند پیشرفت فعالیت‌های این مركز مطلع و اظهار كردند كه این امر موجب خرسندی است كه دستاوردهایی كه قبلاً به صورت سند راهبردی در شورای آموزش و پژوهش و فناوری وزارت نیرو مصوب شده است ، امروز به مرحله‌ای از دانش و فناوری رسیده‌اندكه می‌توان بخشی از خروجی‌های آن‌ها را مشاهده کرد. همچنین ایشان هم‌افزایی بین پژوهشگران صنعتی و اساتید دانشگاه در قالب مراكز توسعه فناوری را بسیار مهم و کلیدی دانستند و اظهار داشتند که با همین روند می‌توان شاهد اجرایی شدن کلیه برنامه‌های تدوین شده در این مرکز بود.
افزایش تعامل و همکاری با مرکز توسعه فناوری برق و انرژی (مرکز رشد صنعت برق) و همچنین صندوق پژوهش و فناوری صنعت برق و انرژی در بازدیدهایی که جناب آقای دکتر لطیف و جناب آقای مهندس فتحعلی از غرفه مرکز توسعه فناوری انرژی خورشیدی داشتند مطرح شد. آقایان دکتر قاضی‌زاده، مهندس مرجانمهر ، دکتر قره‌پتیان و دیگرمسئولین پژوهشگاه نیرو، از چگونگی روند اجرایی شدن فعالیت‌های مرکز توسعه فناوری انرژی خورشیدی مطلع و راهکارهای تسریع در تحقق اهداف این مرکز را بررسی نمودند. گفتنی است در این نمایشگاه 12 مركز توسعه فناوری، دستاوردهای خود را ارائه دادند.

نظرات ارسال شده

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

ارسال نظر جدید

تنها کاربران ثبت نام کرده مجاز به ارسال نظر می باشند.