وزارت نیرو, پژوهشگاه نیرو , نخستین همایش صلاحیت حرفه ای
پنجشنبه 06 اردیبهشت 1403

نخستین همایش شناخت صلاحیت حرفه‌ای نیروی انسانی و تربیت و توانمندسازی ارزیابان صلاحیت حرفه‌ای برگزار شد

وزارت نیرو با همکاری مجتمع آموزشی و پژوهشی تهران پژوهشگاه نیرو، نخستین همایش شناخت صلاحیت حرفه‌ای نیروی انسانی و تربیت و توانمندسازی ارزیابان صلاحیت حرفه‌ای را برگزار کرد.

نخستین همایش شناخت صلاحیت حرفه‌ای نیروی انسانی و تربیت و توانمندسازی ارزیابان صلاحیت حرفه‌ای برگزار شد
09 شهریور 1401 08:46
این همایش که با حضور جمعی از مدیران و کارشناسان متخصص صنعت آب و برق در محل سالن همایش وزارت نیرو برگزار شد.
مریم ابارشی، "رئیس مجتمع آموزشی و پژوهشی تهران پژوهشگاه نیرو"، ضمن عرض خوشامدگویی به حضار، به جایگاه مراکز آموزشی پژوهشگاه نیرو به عنوان مراکز مجاز ارزیابی صلاحیت حرفه‌ای مشاغل تخصصی منابع انسانی شرکت‌های پیمانکار اشاره نمود.
محمد شهرابی‌فراهانی، "سرپرست معاونت تحقیقات و منابع انسانی وزارت نیرو" به ارائه نقطه نظرات خود در رابطه با ضرورت توانمندسازی و ارتقای نیروی انسانی شرکت‌های پیمانکار در صنعت آب و برق پرداخت.
محمدرضا فدایی‌تهرانی، "رئیس مرکز آموزش‌های تخصصی و صلاحیت حرفه‌ای"، ضمن ارائه پیشینه صلاحیت حرفه‌ای در صنعت آب و برق، اقدامات انجام شده و راهبردها و برنامه‌های پیاده‌سازی نظام صلاحیت حرفه‌ای در سال ۱۴۰۱ را تبیین نمود.
فدایی‌تهرانی با اشاره به پیشرفت‌های حاصل در این زمینه، به معرفی و تبیین پیش‌نیازها، عناصر، ابعاد و پیامدهای نظام صلاحیت حرفه‌ای نیروی انسانی پرداخت‌. این بخش، با پرسش و پاسخ حاضرین خاتمه پیدا کرد.
محمدرضا صفری، "راهبر صلاحیت حرفه‌ای پژوهشگاه نیرو"، ضمن تاکید بر ضرورت عملیاتی نمودن نظام صلاحیت حرفه‌ای، برنامه پژوهشگاه نیرو به عنوان راهبر مجتمع‌های آموزشی و پژوهشی در ارزیابی صلاحیت حرفه‌ای متقاضیان را تبیین نمود. در پایان این بخش از همایش نیز پرسش و پاسخ حضار انجام پذیرفت.
بدین ترتیب روز نخست همایش با طرح موضوعات شناخت صلاحیت حرفه‌ای نیروی انسانی به پایان رسید.

نظرات ارسال شده

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

ارسال نظر جدید

تنها کاربران ثبت نام کرده مجاز به ارسال نظر می باشند.