وزارت نیرو, پژوهشگاه نیرو, تقدیر از روابط عمومی, خدیجه محمدی چهره برق, بهرام تسلیمی, شقایق تاجیک
جمعه 07 اردیبهشت 1403

همزمان با روز ملی ارتباطات و روابط عمومی، از همکاران اداره روابط عمومی پژوهشگاه نیرو تقدیر شد

دکتر مهدی احسانیان" سرپرست پژوهشگاه نیرو" ، به مناسبت 27 اردیبهشت ماه «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» با اهدا لوح تقدیر از همکاران اداره روابط عمومی پژوهشگاه نیرو تقدیر به عمل آورد.

همزمان با روز ملی ارتباطات و روابط عمومی، از همکاران اداره روابط عمومی پژوهشگاه نیرو تقدیر شد
02 خرداد 1401 15:39
این مراسم با حضور دکتر نسترن ریاحی" مدیردفتر ریاست و روابط عمومی"، دکتر اشکان ذوالریاستین "سرپرست اداره روابط عمومی و رئیس اداره امور بین الملل "، دکتر حمیدرضا بزی" مدیر برنامه‌ریزی و کیفیت" و همکاران حوزه ریاست برگزار گردید و از همکاران اداره روابط عمومی خانم خدیجه محمدی چهره‌برق، آقای بهرام تسلیمی و خانم شقایق تاجیک تقدیر شد.
دکتر احسانیان ضمن تبریک روز روابط عمومی و قدردانی از خدمات ارزشمند همکاران اداره روابط عمومی، به توجه ویژه خود به امر اطلاع رسانی در روابط عمومی اشاره کرد و گفت: روابط عمومی نقشی بسیار پررنگ و کارآمد در معرفی سازمان به بیرون از مجموعه دارد و هم اکنون با وجود تلاش‌های همکاران اداره روابط عمومی در این خصوص تا رسیدن به حد مطلوب فاصله داریم.
وی از همکاران اداره روابط عمومی درخواست کرد با پشتکار مضاعف و فعالیت‌ بیشتر در خصوص اطلاع‌رسانی اقدامات و دستاوردهای پژوهشگاه نیرو در رسانه های خبری و معرفی سازمان به جامعه هدف اقدام نمایند.

نظرات ارسال شده

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

ارسال نظر جدید

تنها کاربران ثبت نام کرده مجاز به ارسال نظر می باشند.