وزارت نیرو, پژوهشگاه نیرو. همایش روسای شورای انسجام بخشی امور فرهنگی و دینی
پنجشنبه 06 اردیبهشت 1403

همایش روسای شورای انسجام بخشی امور فرهنگی و دینی شرکت‌های زیرمجموعه وزارت نیرو سراسر کشور برگزار شد

همایش روسای شورای انسجام بخشی امور فرهنگی و دینی شرکت‌های زیرمجموعه وزارت نیرو سراسر کشور روز پنج‌شنبه 22 اردیبهشت ماه در محل مجتمع آموزشی و پژوهشی خراسان پژوهشگاه نیرو برگزار شد.

همایش روسای شورای انسجام بخشی امور فرهنگی و دینی شرکت‌های زیرمجموعه وزارت نیرو سراسر کشور برگزار شد
28 اردیبهشت 1401 10:18
این همایش با حضور دکتر حیدری معاون حقوقی، پشتیبانی و امور مجلس وزیر نیرو و رئیس شواری فرهنگی و دینی وزارت نیرو، حجه‌الاسلام و المسلمین حاج آقا مهاجری مشاور وزیر و مسئول امور دینی و فرهنگی وزارت نیرو، مهندس کاظمی مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل وزارت نیرو، حجه‌الاسلام و المسلمین حاج آقا خسروی مشاور ریاست پژوهشگاه نیرو و مسئول امور فرهنگی و دینی پژوهشگاه نیرو، مسئولین امور فرهنگی و دینی شرکت‌های مادر تخصصی وزارت نیرو از سراسر کشور و مدیران عامل شرکت‌های وزارت نیرو در استان خراسان رضوی و مشهد برگزار شد.
در این همایش، روسای انسجام‌بخشی شرکت‌های زیر مجموعه وزارت نیرو از استان‌های سراسر کشور، در خصوص راه‌های اجرای ماموریت محول شده از سوی مقام معظم رهبری در خصوص «جهاد تبیین» به ایراد سخنرانی و تبادل نظر پرداختند.
در آغاز این همایش مهندس طاهری مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان خراسان رضوی و رئیس شورای انسجام بخشی مدیران عامل صنعت آب و برق استان خراسان رضوی، ضمن خوشامدگویی به میهمانان، طی سخنانی به اهمیت کار فرهنگی در همه زمینه‌ها، به ویژه بحث مدیریت مصرف و استفاده بهینه از آب و برق اشاره نمود و از روسای انسجام‌بخشی و مسئولین فرهنگی و دینی شرکت‌های آب و برق سراسر کشور توجه به این مهم را خواستار شد.
دکتر حیدری معاون حقوق، پشتیبانی و امور مجلس وزارت نیرو و رئیس شورای فرهنگی و دینی وزارت نیرو، خواستار توجه بییشتر مسئولین فرهنگی به اهمیت و ضرورت "جهاد تبیین" شد.
همچنین حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا مهاجری مشاور فرهنگی وزیر و مسئول فرهنگی و دینی وزارت نیرو با بیان ضرورت توجه به ابعاد فرهنگی در انجام فعالیت‌های صنعت آب و برق، خواستار تهیه پیوست فرهنگی و اجتماعی برای پروژه‌های فنی شرکت‌های آب و برق کشور شد.
دکتر حیدری معاون حقوقی، پشتیبانی و امور مجلس وزیر نیرو و رئیس شورای فرهنگی و دینی وزارت نیرو، حجه‌الاسلام و المسلمین حاج آقا مهاجری مشاور وزیر و مسئول امور دینی و فرهنگی وزارت نیرو، مهندس کاظمی مشاور وزیر نیرو و مدیر کل روابط عمومی و امور بین‌الملل وزارت نیرو، مهندس طاهری‌مقدم مدیرعامل آب منطقه‌ای و رئیس شورای انسجام بخشی مدیران عامل استان خراسان رضوی، از سخنرانان این همایش بودند که ضمن قدردانی از برنامه‌ریزی و تلاش انجام شده جهت برگزاری این همایش، در خصوص اهمیت کار فرهنگی و ضرورت ماموریت ابلاغی مقام معظم رهبری در خصوص جهاد تبیین به ایراد سخنرانی پرداختند.
در این همایش، روسای نمونه شورای انسجام بخشی امور فرهنگی و دینی صنعت آب و برق کشور معرفی و از ایشان تقدیر شد.
در پایان این همایش نیز جلسه پرسش و پاسخ و ارائه نظر و پیشنهادهای شرکت‌کنندگان و بحث و تبادل نظر پیرامون اجرای برنامه‌های فرهنگی و دینی و اهمیت افزایش ارائه اطلاعات درست از صنعت آب وبرق (جهاد تبیین) برگزار شد.
در حاشیه این همایش، نشست شورای انسجام‌بخشی مدیران عامل صنعت آب و برق استان خراسان رضوی و مشهد مقدس با حضور دکتر حیدری و مدیران عامل شرکت‌های زیرمجموعه وزارت نیرو در استان خراسان رضوی برگزار گردید.
در این نشست دکتر ایمانی رئیس مجتمع خراسان- پژوهشگاه نیرو ضمن خیرمقدم، نقش و اهمیت آموزش در تمامی زمینه‌ها را بیان داشت و با برشمردن گوشه‌ای از توانایی، تجربه و امکانات مجتمع خراسان پژوهشگاه نیرو، آمادگی این مجتمع برای اجرای برنامه‌های آموزشی فراتر از 5 استان تحت پوشش و حتی دوره‌های آموزشی برای کشورهای دوست و همسایه را اعلام نمودند.

فایلهای پیوست

نظرات ارسال شده

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

ارسال نظر جدید

تنها کاربران ثبت نام کرده مجاز به ارسال نظر می باشند.