وزارت نیرو, پژوهشگاه نیرو، منابع انسانی، گزارش عملکرد سال 1400
پنجشنبه 06 اردیبهشت 1403

گزارش عملکرد یک ساله مدیریت توسعه منابع انسانی و آموزش

دکتر سمیه نعمتی "معاون مدیر توسعه منابع انسانی و آموزش" گفت: منابع انسانی، از پایین‌ترین تا بالاترین سطوح سازمانی و مسئولیتی، با هر رابطه استخدامی، سرمایه اصلی هر مجموعه هستند که در نیل به اهداف سازمانی، نقشی بی‌همتا ایفا می‌کنند.

گزارش عملکرد یک ساله مدیریت توسعه منابع انسانی و آموزش
30 فروردین 1401 14:13
دکتر نعمتی: ضمن تبریک روز ملی منابع انسانی به همکاران پژوهشگاه نیرو و مجتمع‌های آموزشی و پژوهشی این پژوهشگاه، گفت: امروزه منابع انسانی یکی از رشته های شغلی و واحدهای سازمانی شرکت های ایرانی است که روز به روز به ارزش آن در موفقیت سازمان‌ها افزوده می‌شود. منابع انسانی، از پایین‌ترین تا بالاترین سطوح سازمانی و مسئولیتی، با هر رابطه استخدامی، سرمایه اصلی هر مجموعه هستند که در نیل به اهداف سازمانی، نقشی بی‌همتا ایفا می‌کنند.
وی مدیریت توسعه منابع انسانی و آموزش، ارتقای عدالت، حفظ سلامت، تامین رفاه و پرداخت مطلوب و به هنگام حقوق مادی و معنوی سرمایه‌های انسانی را از جمله وظایف مهم و دارای اولویت قلمداد کرد و گفت: امیدوار است که با فراهم آوردن بسترهای لازم از جمله شایسته‌گزینی و شایسته‌پروری با تاکید بر توانمندی و علاقه‌مندی، تعالی براساس تعهد، تخصص و تجربه، زمینه افزایش بهره‌وری و رضایت‌مندی منابع انسانی و ارباب رجوع سازمان را فراهم نماید.
نعمتی ضمن قدردانی از تلاش‌های خالصانه کارکنان پژوهشگاه نیرو و مجتمع‌های آموزشی و پژوهشی و تبریک 25 فروردین‌ماه روز ملی منابع انسانی به همه همکاران و همچنین همکاران مدیریت توسعه منابع انسانی و آموزش، گفت: امید است تا با تدبیر، تلاش و نوآوری و یاری به یکدیگر، شاهد پویایی و موفقیت روزافزون سرمایه‌های انسانی باشیم.




نظرات ارسال شده

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

ارسال نظر جدید

تنها کاربران ثبت نام کرده مجاز به ارسال نظر می باشند.