آیین تجلیل از بازنشستگان پژوهشگاه نیرو برگزار شد
پنجشنبه 06 اردیبهشت 1403

آیین تجلیل از بازنشستگان پژوهشگاه نیرو برگزار شد

مراسم تجلیل از بازنشستگان پژوهشگاه نیرو ، با حضور روسا، مدیران ارشد و بازنشستگان و همکاران در شرف بازنشستگی پژوهشگاه نیرو و مجتمع آموزشی و پژوهشی، در محل سالن رنجبر پژوهشگاه نیرو برگزار شد.

آیین تجلیل از بازنشستگان پژوهشگاه نیرو برگزار شد
24 اسفند 1400 14:56
دکتر سمیه نعمتی معاون مدیر توسعه منابع انسانی و آموزش پژوهشگاه نیرو، ضمن قدردانی از زحمات تک تک بازنشستگان و عرض تبریک اظهار داشت: شما بزرگواران 30 سال از بهترین سال‌های عمر خود را در سنگر خدمت و تحقق اهداف مجموعه بزرگ پژوهشگاه نیرو گذرانده‌اید و اینک با کوله‌باری از تجربه، سنگر را به دیگر همکاران می‌سپارید. این جلسه فرصتی است تا از زحمات بی‌دریغ، مساعی ارزشمند و اهتمام ویژه تک تک شما عزیزان در طول دوران خدمت تشکر و قدردانی ‌نماییم.
وی بازنشستگی را فصل جدیدی از زندگی قلمداد نمود و گفت: امیدواریم این دوران جدید از پربارترین و با نشاط‌ترین مراحل زندگی پرثمر شما بزرگواران باشد.
دکتر احسانیان "سرپرست پژوهشگاه نیرو"، با قدردانی از همکاران بازنشسته، به آنان پیشنهاد دادند که در ادامه مسیر هم همچنان پویا باشند و با فعالیت در عرصه‌های کاری مورد علاقه، سلامت و نشاط خود را حفظ نمایند. ایشان عنوان نمودند که تجربه، مهارت و تخصص افراد کمتر در یادها می‌ماند، اما آنچه برای همیشه در یادها ماندگار خواهد بود، رفتار و منش نیکوی افراد است.
دکتر پیرمراد "سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع"، از همکاران درخواست نمودند که با انجمن بازنشستگی پژوهشگاه نیرو همکاری نمایند تا این انجمن هم بتواند به صورت مناسب به ارائه خدمات بپردازد. همچنین پیشنهاد نمودند که در سالهای آینده حضور همه همکاران بازنشسته را در مراسم داشته باشیم.
وی در خصوص مشکلات همکاران بازنشسته با بیمه و اقداماتی که باید انجام دهند پیشنهاد نمودند شیوه نامه‌ای در خصوص اقدامات همکاران در شرف بازنشستگی و ار تباط با بیمه و سایر موارد تهیه گردد.
دکتر پیرمراد گفت: هم اکنون مهندس دلیریان در انجمن بازنشستگان فعالیت دارند و خود ایشان هم در خصوص بیمه تجربیاتی کسب کرده‌اند، بهتر است این تجربیات طی همکاری با سایر همکاران در قالب یک شیوه‌نامه تهیه شود تا تجربیات در اختیار سایر همکاران در شرف بازنشستگی قرار گیرد.
دکتر تکبیری "سرپرست حراست و امور محرمانه"، ضمن قدردانی از همکاران بازنشسته حراست پژوهشگاه نیرو، پیشنهاد دادند که تجربیات این عزیزان نیز درقالب کلاس‌های آموزشی به سایر همکاران منتقل گردد.
در این جلسه دکتر لطیف، میراسدی، دکتر ذوالریاستین، خانم دکتر ریاحی، خانم مهندس ابارشی نیز ضمن تبریک به بازنشستگان محترم از زحمات ایشان قدردانی نمودند.
همچنین در این جلسه همکاران بازنشسته براساس تجربیات خود پیشنهاداتی را به دکتر احسانیان و دکتر پیرمراد منتقل نمودند. مهندس پایدار و مهندس سهیلا دلیریان در خصوص مشکلات همکاران بازنشسته با بیمه مواردی را ذکر کردند. مهندس کدخدایی ضمن تشکر از همکاری مناسب ارکان پژوهشگاه با مجتمع‌های آموزشی و پژوهشی پژوهشگاه، آمادگی خود برای انتقال تجربیات را اعلام کردند.
در پایان جلسه، با اهدای لوح، کتاب و هدیه از خدمات مهندس رامین پایدار راوندی، مهندس طیبه‌سعدالدین، اکبر غلامرضایی، برجعلی قره‌داغی، ابراهیم محققی، محمود تیموری، عدالت دوزنانی از پژوهشگاه نیرو و هچنین مهندس حمیدرضا شاه‌وردی، مسعود شاهرخی، شاهرخ خدایی و سیدرضا خردپیشه از همکاران بازنششته مجتمع‌های آموزشی و پژوهشی پژوهشگاه نیرو قدردانی شد.

نظرات ارسال شده

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

ارسال نظر جدید

تنها کاربران ثبت نام کرده مجاز به ارسال نظر می باشند.