جشنواره پژوهش و فناوری وزارت نیرو, پژوهشگاه نیرو, مرجانمهر, نشت تخصصی
جمعه 07 اردیبهشت 1403

جشنواره پژوهش و فناوری صنعت آب و برق آغاز به‌کار کرد

آئین افتتاحیه جشنواره پژوهش و فناوری صنعت آب و برق، با حضور علی‌اکبر محرابیان وزیر نیرو همزمان با هفته پژوهش در پژوهشگاه نیرو برگزار شد.

جشنواره پژوهش و فناوری صنعت آب و برق آغاز به‌کار کرد
29 آذر 1400 08:59
در این جشنواره که با شعار "کاهش ناترازی تولید و مصرف آب و برق" برگزار شده است، دستاوردهای صنعت آب و برق توسط شرکت‌های زیرمجموعه وزارت نیرو و شرکت‌های دانش بنیان صنعت آب و برق در نمایشگاه حضوری در محل پژوهشگاه نیرو و همچنین نمایشگاه مجازی صنعت آب و برق ارائه خواهد شد.
بر اساس این گزارش، ترویج فرهنگ پژوهش و فناوری در سطح وزارت نیرو، شناسایی و عرضه عملکردهای پژوهشی و فناوری حوزه‌های آب و برق، آشنایی بیشتر مدیران اجرایی با نوآوران صنعت، ایجاد فضای تعاملی میان پژوهشگران و فناوران، بسترسازی برای تجاری‌سازی یافته‌های پژوهشی و طرح های فناورانه، تبیین وضعیت موجود پژوهش و فناوری، روندها و آینده آن در کشور، تشویق و تقدیر از پژوهشگران، فناوران، موسسات پژوهشی و دستگاه‌های اجرایی برتر از جمله مهم‌ترین اهداف این جشنواره است.

افتتاح شبکه توسعه فناوری نیرو مربوط به مجتمع‌های آموزشی و پژوهشی پژوهشگاه نیرو، تقدیر از نوآوری‌های صنعت آب و برق، ایجاد غرفه‌های مجازی، برپایی غرفه‌های حضوری، برگزاری مجموعه‌ای از نشست‌ها/ کارگاه‌های تخصصی به‌صورت برخط از جمله برنامه‌هایی است که در این رویداد اجرا خواهد شد.
همچنین در این جشنواره از تعدادی از پژوهشگران برتر با حضور وزیر نیرو تقدیر می‌شود.

نظرات ارسال شده

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

ارسال نظر جدید

تنها کاربران ثبت نام کرده مجاز به ارسال نظر می باشند.