نمایشگاه کتاب, حراست و امور محرمانه, نمایشگاه کتاب جامعه اطلاعاتی، پژوهشگاه نیرو
چهارشنبه 05 اردیبهشت 1403

همزمان با هفته کتاب، نمایشگاه کتاب "جامعه اطلاعاتی" در پژوهشگاه نیرو برگزار شد

به مناسبت هفته کتاب و کتاب‌خوانی، دفتر حراست و امور محرمانه پژوهشگاه نیرو نمایشگاه کتاب"جامعه اطلاعاتی" را برگزار کرد.

همزمان با هفته کتاب، نمایشگاه کتاب "جامعه اطلاعاتی" در پژوهشگاه نیرو برگزار شد
07 آذر 1400 09:51
در این نمایشگاه مجموع کتاب‌های مربوط به حوزه امنیت، سیاست خارجی، جاسوسی و ضد جاسوسی، شناخت فسادهای مالی در حوزه اداری و... عرضه گردید. این نمایشگاه که طی روزهای 29 آبان لغایت 6 آذر در محل ساختمان شهید عباسپور پژوهشگاه نیرو برگزار شد، مورد استقبال مخاطبین قرار گرفت.
مجید ربیعی رئیس مرکز حراست وزارت نیرو و علی‌رضا توکلی مدیرکل حراست شرکت مادر تخصصی برق حرارتی در چهارمین روز برگزاری نمایشگاه، با همراهی مدیران و معاونین مرکز حراست و شرکت مادر تخصصی برق حرارتی و همچنین مدیرانی از شرکت توانیر و برق منطقه‌ای تهران از این نمایشگاه بازدید کردند.
همچنین در پنجمین روز برپایی این نمایشگاه، دکتر احد ضابط "رئیس پژوهشگاه نیرو" و دکترمهدی احسانیان "معاون پژوهشی پژوهشگاه" با حضور خود در این نمایشگاه از مجموعه کتاب‌های عرضه شده بازدید کردند.
مهندس نظری مدیرکل حراست ساتبا به همراه معاونین و پرسنل آن شرکت و مدیران ارشد حراست شرکت مادر تخصصی مهندسی آب و فاضلاب کشور از دیگر بازدیدکنندگان این نمایشگاه بودند.
این نمایشگاه با هدف گرامی‌داشت هفته کتاب به همت دفتر حراست و امور محرمانه پژوهشگاه نیرو و با همکاری اداره نشر علم و پایش آینده‌نگاری جهت ارائه مجموعه کتاب‌های جامعه اطلاعاتی به مخاطبان حوزه برگزار شد.

نظرات ارسال شده

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

ارسال نظر جدید

تنها کاربران ثبت نام کرده مجاز به ارسال نظر می باشند.