جمعه 07 اردیبهشت 1403

بازدید رئیس پژوهشگاه نیرو از مجتمع آموزشی و پژوهشی خراسان

بازدید رئیس پژوهشگاه نیرو از مجتمع آموزشی و پژوهشی خراسان:

بازدید رئیس پژوهشگاه نیرو از مجتمع آموزشی و پژوهشی خراسان
20 اردیبهشت 1400 23:19

دکتر ضابط؛ مجتمع ها و واحد های آموزشی، با ایجاد پارک علم و فناوری نیرو و مراکز رشد استانی، باید حلقه واسطه بین شرکت های دانش بنیان با صنعت بزرگ آب و برق باشند
دکتر ضابط رئیس پژوهشگاه نیرو، در نشستی صمیمی با رییس، مدیران و کارشناسان مجتمع خراسان هدف پژوهشگاه از را ه اندازی پارک علم و فناوری و مراکز استانی رشد در مجتمع ها و واحد های آموزشی وابسته به پژوهشگاه را تشریح نمود.
ایشان حرکت از ارائه آموزش صرف به طرف آموزش های مرتبط با بازار و حمایت از شرکت های دانش بنیان به منظور دستیابی به توسعه پایدار را ضرورت مهم و فوری کشور برشمرده و با تاکید بر حفظ و گسترش ارائه آموزش های تخصصی صنعت آب و برق از سوی مجتمع ها و واحدهای آموزشی وابسته به پژوهشگاه، سرعت بخشی به تشکیل پارک علم و فناوری و مراکز استانی رشد در این مراکز را خواستار شد.
در ابتدای این نشست، مهندس اکبری رییس مجتمع خراسان ضمن خیرمقدم، امکانات مجتمع آموزشی و پژوهشی خراسان شامل نیروی انسانی، کارگاه ها و آزمایشگاه ها، میهمانسرا، غذاخوری و امکانات ورزشی را بیان نمود. سپس گوشه ای از سوابق این مجتمع در برگزاری دوره های آموزش های بلندمدت(دانشجویی) و کوتاه مدت(دوره های آموزشی برای کارکنان صنعت آب و برق) را تشریح نمود. 
دکترضابط در پاسخ به پرسش کارکنان مجتمع، حفظ و تقویت نیروی انسانی و پیگیری مراحل اداری و صدور احکام برای کارکنان را اولویت پژوهشگاه برشمرد.  
در ادامه دکتر ضابط از امکانات مجتمع و نیز پارک بین المللی آموزشی های تخصصی فوق توزیع و انتقال بازدید نمود.
گفتنی است این پارک آموزشی به همت مدیرعامل برق منطقه ای خراسان و از اعتبارات آن شرکت در محل مجتمع خراسان ساخته شده است. 
مجتمع آموزشی و پژوهشی خراسان تنها مرکز آموزشی در سطح کشور و منطقه است که دارای چنین پارک آموزشی بین اللملی در زمینه آموزشی های تخصصی فوق توزیع و انتقال می باشد.   

نظرات ارسال شده

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

ارسال نظر جدید

تنها کاربران ثبت نام کرده مجاز به ارسال نظر می باشند.