چهارشنبه 05 اردیبهشت 1403

فراخوان ارزیابی کیفی ارزیابان شرکت‌های پیمانکار تعمیرات توربین‌بخار

فراخوان ارزیابی کیفی ارزیابان شرکت‌های پیمانکار تعمیرات توربین‌بخار

فراخوان ارزیابی کیفی ارزیابان شرکت‌های پیمانکار تعمیرات توربین‌بخار
17 فروردین 1400 09:00

شرکت مادر تخصصی تولید نیروی برق حرارتی با عاملیت مرکز آزمون، بازرسی و استاندارد نیرو (مرکز آبانیرو) - پژوهشگاه نیرو در نظر دارد در زمینه" ارزیابی شرکت‌های پیمانکار تعمیرات توربین بخار" اقدام به ارزیابی کیفی شرکت‌های ارزیاب واجد شرایط نماید. لذا آن دسته از اشخاص حقوقی که از تمایل و آمادگی لازم برخوردارهستند، می‌توانند با ایمیل به دفتر مدیریت بازرسی و نظارت بر اجرای استانداردها (مرکزآبانیرو) (Inspection@abaniroo.ir) و ارسال مدارک رسمی شرکت شامل: اساس‌نامه، آگهی تأسیس، روزنامه رسمی، آگهی آخرین تغییرات، شناسه ملی و رتبه شرکت، مستندات مربوطه را دریافت نمایند و متعاقباً نسبت به تکمیل و ارائه مستندات مربوط به هر بخش از معیارهای ارزیابی به تفکیک اقدام نموده و حداکثر تا هفت روزکاری پس از تاریخ انتشار آگهی، به همان امور تحویل دهند.
ارسال مدارک فوق الذکر توسط پیشنهاد دهندگان، ایجاد حق برای ایشان و ایجاد تکلیف و یا سلب اختیار از شرکت تولید نیروی برق حرارتی را نمی‌نماید.
متقاضیان در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با تلفن 88363368 - 021 مدیر بازرسی و نظارت بر اجرای استانداردها (مرکز آبانیرو) تماس حاصل نمایند.

نظرات ارسال شده

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

ارسال نظر جدید

تنها کاربران ثبت نام کرده مجاز به ارسال نظر می باشند.