پنجشنبه 06 اردیبهشت 1403

اولین رویداد «شکوفا» با نگاه نقش موثر زنان در مدیریت مصرف آب، برق و انرژی

اولین رویداد «شکوفا» با نگاه نقش موثر زنان در مدیریت مصرف آب، برق و انرژی

اولین رویداد «شکوفا» با نگاه نقش موثر زنان در مدیریت مصرف آب، برق و انرژی
24 آذر 1399 09:44

اولین رویداد شکوفا با هدف تبیین نقش زنان در اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، تولید محصولات براساس توان ساخت داخل، مدیریت دارایی‌های فکری و مشارکت بانوان در توسعه فناوری، طی روزهای 14 و 15 دی ماه 1399 توسط پژوهشگاه نیرو و صندوق نوآوری و شکوفایی به صورت حضوری و مجازی برگزار می‌گردد.
ساره شفیعی دبیر جشنواره دستاوردهای پژوهشی، فناوری و دارایی های فکری بانوان در حوزه آب ، برق و انرژی گفت: این رویداد براساس ایده مطرح شده از سوی پژوهشگاه نیرو و با نگاه به نقش موثر زنان در مدیریت مصرف انرژی با همکاری صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار می گردد.
وی به برگزاری نشست بین المللی نقش زنان در مدیریت مصرف، تقدیر از محصولات فناورانه موثر در مدیریت مصرف، جذب مشارکت سرمایه گذاران برای تولید محصولات فناورانه، انتقال تجربیات، چالش‌ها و راهکارهای توان افزایی زنان، نمایشگاه مجازی محصولات فناورانه، نقش زنان در مدیریت مالکیت فکری و تجاری‌سازی، معرفی نیازهای فناورانه، تور مجازی بازدید از شتابدهنده زنان «مانا»، به عنوان برنامه‌های این رویداد اشاره کرد وگفت: رفع چالش‌های پیش روی بانوان در تولید محصولات و فناوری‌های نوین، شناسایی ظرفیت‌ها و توان‌افزایی بانوان از جمله اهداف متولیان برگزاری این رویداد است.
شفیعی تصریح کرد: شناسایی زنان توانمند در تولید محصولات فناورانه، ایفای نقش زنان در مدیریت بهینه مصرف آب، برق و انرژی و توسعه فناوری، شناسایی چالش‌های پیش روی زنان در تولید صنعتی محصولات، بسترسازی برای تجاری‌سازی محصولات فناورانه و جذب مشارکت سرمایه‌گذاران، توان‌‌افزایی زنان در مدیریت دارایی‌‌های فکری از مهمترین دستاوردهای مورد انتظار در این رویداد است.
شرکت‌کنندگان در این رویداد می‌توانند با خدمات و حمایت‌های صندوق نوآوری و شکوفایی و پژوهشگاه نیرو در راستای کمک به تجاری‌سازی نتایج تحقیقات در حوزه محصولات فناورانه مؤثر در مدیریت مصرف و مسیر بهره‌مندی از این خدمات آشنا شوند.
حضور و ثبت‌نام در این رویداد رایگان است و علاقمندان جهت ثبت نام می توانند به آدرس https://cbd.inif.ir/-/shekofa مراجعه نمایند.

نظرات ارسال شده

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

ارسال نظر جدید

تنها کاربران ثبت نام کرده مجاز به ارسال نظر می باشند.