چهارشنبه 05 اردیبهشت 1403

برگزاری نشست تخصصی فناوری نانو و نقش آن در رفع چالش‌های ذخیره انرژی

مرکز توسعه فناوری نانو در صنعت برق نشست تخصصی فناوری نانو و نقش آن در رفع چالش‌های ذخیره انرژی را برگزار می‌نماید.

برگزاری نشست تخصصی فناوری نانو و نقش آن در رفع چالش‌های ذخیره انرژی
20 آبان 1398 14:48

هفتمین کنفرانس فناوری نانو در صنعت برق و انرژی به همت مرکز توسعه فناوری نانو پژوهشگاه نیرو با هدف معرفی و گسترش این فناوری نوین در صنعت برق کشور برگزار خواهد شد.
یکی از برنامه های اصلی این کنفرانس که همزمان با سی و چهارمین کنفرانس بین المللی برق با حضور گسترده فعالان و صاحبنظران حوزه نانو، برق و انرژی در تاریخ 27 الی 29 آبان برگزار می‌شود ، برگزاری نشست های تخصصی در حوزه های مرتبط است.
نشست تخصصی نقش استارتاپ‌ها در توسعه فناوری‌های نوین در دومین روز برگزاری این کنفرانس ، چهارشنبه 29 آبان 1398 ساعت 10 الی 12:30 برگزار خواهد شد.
این نشست با محوریت فناوری نانو و نقش آن در رفع چالش‌های ذخیره انرژی و موضوعاتی نظیر انواع سیستم‌های ذخیره‌ساز انرژی برای کاربرد در صنعت برق و انرژی ، فرصت‌ها و چالش‌های کوتاه مدت ذخیره‌سازی انرژی توسط باتری‌های سرب-اسیدی در صنعت برق ایران ، گلوگاه‌های توسعه فناوری‌های ذخیره‌سازی انرژی در ایران ، فناوری نانو و نقش آن در بهبود عملکرد باتری‌ها ، الکترودهای ابرخازن بر پایه گرافن ، مواد نانوساختار مورد استفاده در ذخیره‌سازی هیدروژن ، ذخیره‌سازهای مبتنی بر فناوری ابررسانا (SMES) و نقش نانو در آن ، صرفه‌جویی و بازیافت انرژی در آسانسور، گامی به سوی حرکت سبز خواهد بود.
علاقمندان می‌توانند جهت شرکت در این نشست ها با دبیرخانه کنفرانس تماس حاصل فرمایند.

نظرات ارسال شده

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

ارسال نظر جدید

تنها کاربران ثبت نام کرده مجاز به ارسال نظر می باشند.