پنجشنبه 06 اردیبهشت 1403

برگزاری کنفرانس توسعه فناوری نانو در صنعت برق و انرژی / آخرین فرصت ارسال مقالات

هفتمین کنفرانس فناوری نانو در صنعت برق و انرژی به همت مرکز توسعه فناوری نانوی پژوهشگاه نیرو با هدف معرفی و گسترش این فناوری نوین در صنعت برق کشور برگزار می‌شود.

برگزاری کنفرانس توسعه فناوری نانو در صنعت برق و انرژی / آخرین فرصت ارسال مقالات
20 شهریور 1398 11:31

کنفرانس فناوری نانو در صنعت برق و انرژی به همت مرکز توسعه فناوری نانوی پژوهشگاه نیرو با هدف معرفی و گسترش این فناوری نوین در صنعت برق کشور طی ۶ دوره فعالیت، به عنوان گردهمایی بزرگ اساتید، متخصصان، فناوران و دانشجویان فعال در مراکز تحقیقاتی، دانشگاه‌ها، صنایع و شرکت‌های دانش‌بنیان فرصت بسیار مناسبی را جهت ارائه آخرین تحقیقات، دستاوردها و محصولات با محوریت نانوفناوری مورد استفاده در صنعت برق فراهم آورده است.
هفتمین دوره این کنفرانس در تاریخ ۲۷ الی ۲۹ آبان‌ماه ۱۳۹۸ همزمان با سی و چهارمین کنفرانس بین‌المللی برق با حضور گسترده فعالان و صاحب‌نظران حوزه نانو، برق و انرژی سبب گسترش هرچه بیشتر استفاده از فناوری‌های نوین و به‌ویژه نانوفناوری به عنوان راهکاری ضروری و جدی جهت پیشرفت و اعتلای صنعت برق کشور خواهد شد.
این همایش در سه محور "استفاده از فناوری نانو در مواد و تجهیزات نیروگاه‌ها"، "استفاده از فناوری نانو در مواد و تجهیزات خط و پست" و "استفاده از فناوری نانو در انرژی‌های تجدیدپذیر و محیط‌زیست" برگزار خواهد شد.
آخرین فرصت ارسال مقالات ۷ مهر و آخرین مهلت برای ثبت‌نام ۷ آبان‌ماه ۹۸ است.
علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ثبت‌نام و ارسال مقالات، نمایشگاه‌های جانبی و کارگاه‌های آموزشی به وب‌سایت http://npc.nri.ac.ir/fa/ مراجعه کنند. کارگاه‏‌های اقماری به صورت وبیناری و در روزهای قبل از کنفرانس برگزار خواهد شد.

نظرات ارسال شده

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

ارسال نظر جدید

تنها کاربران ثبت نام کرده مجاز به ارسال نظر می باشند.