چهارشنبه 05 اردیبهشت 1403

معاون پژوهشکده انتقال نیرو منصوب شد

معاون پژوهشکده انتقال نیرو منصوب شد

معاون پژوهشکده انتقال نیرو منصوب شد
25 فروردین 1398 15:44

طی حکمی از سوی دکتر محمدصادق قاضی زاده رئیس پژوهشگاه نیرو، مهندس صفر فرضعلی زاده به عنوان معاون پژوهشکده انتقال نیرو منصوب گردید.
در حکم ایشان بر بهره‌مندی از توانمندی های علمی و اجرایی همکاران پژوهشگاه و تعامل سازنده با خبرگان صنعت برق و انرژی، ایجاد زمینه لازم برای برقراری ارتباط منسجم پژوهشگاه نیرو با شرکت مادر تخصصی توانیر و شرکت‌های حوزه انتقال نیرو و تحقق سیاستها و برنامه های کلان وزارت نیرو تاکید گردیده است.
پژوهشکده انتقال نیروی پژوهشگاه نیرو، یکی از مراکز تحقیقاتی و پیشرو در زمینه فعالیت‌های مرتبط با صنعت برق و انرژی کشور می‌باشد. این پژوهشکده شامل چندین گروه و آزمایشگاه است که در راستای اهداف تدوین شده برای این پژوهشکده حرکت می‌کنند. از جمله مهمترین اهدافی که پژوهشکده انتقال نیرو آن را دنبال می‌کند این است که در افق 10 ساله، پژوهشکده‌ای دانش بنیان، با اعتبار جهانی و پیشرو در نوآوری‌های صنعت انتقال برق، قطب علمی دانش صنعت انتقال در منطقه غرب آسیا، مرجع تدوین سیاست‌های توسعه برق کشور در حوزه تجهیزات، مدیریت تحقیقات و هدایت ساز طرح های صنعت انتقال کشور شود.
همچنین شناسایی اولویت‌های تحقیقاتی و پژوهشی صنعت برق و انرژی در افق‌های زمانی کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت در حوزه کاری پژوهشکده انتقال نیرو می‌باشند.

نظرات ارسال شده

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

ارسال نظر جدید

تنها کاربران ثبت نام کرده مجاز به ارسال نظر می باشند.