پنجشنبه 06 اردیبهشت 1403

کارگاه آموزشی "نگهداشت هوشمند تاسیسات HVAC و نقش آن در امنیت انرژی" برگزار شد

افزایش چشم گیر مصرف انرژی در کشور و نزدیک شدن پیک برق مصرفی به حداکثر برق تولیدی در کشور، اهمیت معرفی و تبیین راهکارهای مختلف کاهش مصرف انرژی در سیستم‌های سرمایشی را دو چندان نمایان می‌سازد.

کارگاه آموزشی "نگهداشت هوشمند تاسیسات HVAC و نقش آن در امنیت انرژی" برگزار شد
05 دی 1397 10:41

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه نیرو؛ جهت آشنایی با سیستم های نوین کنترل تجهیزات تهویه مطبوع کارگاه آموزشی " نگهداشت هوشمند تاسیسات HVAC و نقش آن در امنیت انرژی" به همت مرکز توسعه فناوری بارهای سرمایشی و با همکاری شرکت پیشران انرژی با حضور جمعی از متخصصان، مهندسین، دانشجویان و اساتید دانشگاهی برگزار شد.
در این کارگاه آموزشی، مهندس بطحایی مدیر عامل شرکت پیشران انرژی و خانم مهندس شکاری از شرکت پیشران انرژی به ایراد سخنرانی پرداختند.
استفاده از تجهیزات کنترلی نوین جهت کنترل هرچه بهتر عملکرد تجهیزات و کاهش مصرف انرژی آن‌ها به عنوان یکی از راهکارهای کاهش مصرف انرژی در سیستم‌های تهویه مطبوع و ارائه نمونه هایی از پروژه‌های اجرا شده و میزان صرفه جویی ناشی از هوشمندسازی سیستم‌های سرمایشی از جمله مباحث ارائه شده در این کارگاه بود.
همچنین در این کارگاه آموزشی، نمونه‌ای از سیستم ذخیره‌سازی که با آب سرد اجرا شده بود با جزییات اجرایی به صورت کامل توضیح داده شد.

نظرات ارسال شده

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

ارسال نظر جدید

تنها کاربران ثبت نام کرده مجاز به ارسال نظر می باشند.