پنجشنبه 06 اردیبهشت 1403

Dominion Energy و Smithfield Foods برای دگرگون کردن آینده انرژی پایدار همکاری می‌کنند

Dominion Energy و Smithfield Foods برای دگرگون کردن آینده انرژی پایدار همکاری می‌کنند
01 دی 1397 13:18

Dominion Energy و Smithfield Foods برای تبدیل آینده انرژی و کشاورزی پایدار به هم می‌پیوندند و اولین پروژه‌های خود در کارولینای شمالی، ویرجینیا و یوتا را اعلام می‌کنند. این شرکت‌ها یک سرمایه‌گذاری مشترک به نام تنظیم کردن گاز طبیعی تجدیدپذیر شکل دادند که آلاینده‌های متان از مزارع پرورش خوک را جذب خواهد کرد و آنها را به انرژی تجدیدپذیر پاک برای حرارت خانه‌های مسکونی و برق برای کسب و کارهای محلی تبدیل می‌کند.
در Smithfield، به رسمیت شناختن ابتکارات پایداری، نیازمند همکاری با دیگر نوآوران است. Dominion Energy یکی از این نوآوران است که Smithfield با آنها در زمینه انرژی تجدیدپذیر همکاری می‌کند. پروژه تنظیم RNG بخشی از توسعه ملی ما در زمینه انرژی تجدیدپذیر Smithfield، پروژه‌های نوآورانه طراحی شده برای کمک به رسیدن به هدف ما برای کاهش 25 درصدی انتشار گازهای گلخانه‌ای تا سال 2025 است.
با جذب متان که در غیر این صورت به اتمسفر آزاد می‌شد، استفاده از RNG منجر به کاهش قابل توجه انتشار متان از صنایع کشاورزی و انرژی می‌شود.
RNG از متان حاصل از مزارع خوک یا لبنیات، دفنگاه زباله، تاسیسات تصفیه فاضلاب و تاسیسات فرآوری مواد غذایی تولید می‌شود. جذب متان از مزارع خوک، استفاده از گاز طبیعی سنتی را کاهش می‌دهد و مانع ورود گازهای گلخانه‌ای به جو می‌شود. RNG می‌تواند از طریق زیرساخت‌های موجود گاز طبیعی، ذخیره و به خانه‌ها و کسب و کارها منتقل شود و باعث می‌شود یک گزینه ارزان قیمت و قابل تجدید باشد.
این سرمایه‌گذاری جدید روابط Smithfield را با کشاورزان قراردادی پرورش خوک نفوذ می‌دهد، و دهه‌ها این شرکت به مطالعه و ارتقای قابلیت تجاری پروژه‌های کود به انرژی پرداخته است. پروژه‌ها با استفاده از فناوری معروف هضم بیهوازی، متان حاصل از شرکت‌های تجاری متعلق به شرکت Smithfield و مزارع قراردادی پرورش خوک را دریافت و پردازش می‌کند. گاز طبیعی پس از جمع‌آوری در مزارع، باید به مرکز تهویه مرکزی منتقل و به RNG تبدیل شود.
شرکت Dominion Energy، نیاز فوری برای کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای برای آینده کره زمین را به رسمیت می‌شناسند. RNG یک راه نوآورانه و اثبات شده است که به طور چشمگیری انتشار گازهای گلخانه‌ای از صنعت کشاورزی را با تبدیل آن به انرژی‌های تجدید پذیر پاک کاهش می‌دهد.
Dominion Energy و Smithfield به عنوان رهبران جهانی در صنایع انرژی و کشاورزی، منابع، تخصص و دسترسی بازار را برای گسترش این فناوری در مقیاس وسیع در سراسر منطقه دارند. این شرکت‌ها بطور مشترک حداقل 250 میلیون دلار در این طرح نوآورانه در دهه آینده در کارولینای شمالی و یوتا سرمایه‌گذاری می‌کنند. به غیر از این ایالت‌ها، پروژه‌ها در ویرجینیا اجرا خواهد شد و پتانسیل کاربرد گسترده در سراسر کشور دارند.
RNG یک جریان درآمد جدید برای خانواده کشاورزان فراهم می‌کند. در حقیقت این ابتکار یکی از بزرگترین هزینه‌های کشاورزان را به یک منبع درآمد جدید تبدیل خواهد کرد. کشاورزانی که در این برنامه شرکت خواهند کرد، برای انرژی که برای مزارع خود تولید می‌کنند، از طریق قراردادهای طولانی مدت پرداخت می‌شوند.
برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد پروژه تنظیم RNG، به سایت alignrng.com مراجعه کنید.

نظرات ارسال شده

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

ارسال نظر جدید

تنها کاربران ثبت نام کرده مجاز به ارسال نظر می باشند.