پنجشنبه 06 اردیبهشت 1403

نمایشگاه پژوهش و فناوری وزارت نیرو برگزار می‌گردد

نمایشگاه پژوهش و فناوری وزارت نیرو برگزار می‌گردد

نمایشگاه پژوهش و فناوری وزارت نیرو برگزار می‌گردد
13 آذر 1397 11:28

به مناسبت گرامی داشت هفته پژوهش و فناوری، همزمان با برگزاری جشنواره پژوهش و فناوری وزارت نیرو در روز پژوهش (25 آذرماه 1397)، نمایشگاه پژوهش و فناوری در حوزه آب، برق و انرژی، با هدف شناسایی و عرضه یافته های پژوهشی و فناوری، بستر سازی برای تجاری سازی یافته‌های پژوهشی و فناوری‌های توسعه یافته، برقراری ارتباط سازنده میان پژوهشگران و فناوران دستگاه‌های اجرایی برگزار خواهد شد.
این نمایشگاه سعی دارد با ایجاد فضای تعامل میان فعالان عرصه علم و فناوری و ارائه آخرین دستاوردها و محصولات فناورانه حوزه آب ، برق و انژری با معرفی مراکز رشد و شرکت‌های دانش بنیان همکار وزارت نیرو و شرکت‌های تابعه، گام موثری را جهت زمینه‌سازی و اطلاع رسانی آخرین دستاوردها و محصولات فناورانه حوزه صنعت آب، برق و انرژی بردارد.
همچنین طی برگزاری این نمایشگاه، نشست با فعالان عرصه صنعت آب و برق زمینه مناسبی را جهت بررسی چشم اندازهای آتی و چالش‌های پیشرو فراهم خواهد ساخت.
این نمایشگاه یک روزه از ساعت 8 صبح روز 25 آذرماه در محل مرکز همایش‌های خلیج فارس پژوهشگاه نیرو واقع در شهرک غرب، انتهای بلوار شهید دادمان در معرض دید علاقمندان خواهد بود.

نظرات ارسال شده

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

ارسال نظر جدید

تنها کاربران ثبت نام کرده مجاز به ارسال نظر می باشند.