پنجشنبه 06 اردیبهشت 1403

شرکت اندریتز بویلر نیروگاه زیست‌توده در ژاپن را تأمین کرد

شرکت اندریتز بویلر نیروگاه زیست‌توده در ژاپن را تأمین کرد
06 آذر 1397 13:21

گروه فناوری Andritz اتریش به تازگی سفارشی برای تحویل یک واحد بویلر از نوع بستر سیال چرخشی با نام PowerFluid به همراه سیستم تصفیه گاز خروجی از دودکش برای یک نیروگاه جدید با سوخت زیست‌توده از شرکت مهندسی Toyo دریافت کرده است. این نیروگاه قرار است در شهر Kamisu واقع در استان Ibaraki، 100 کیلومتری شرق توکیو در ژاپن، برای شرکت تولید برق از زیست‌توده ابایاشی کامیسو احداث شود.
طبق برنامه زمان‌بندی قرار است این نیروگاه در سال 2021 راه‌اندازی شود. بویلر PowerFluid بخشی از یک نیروگاه زیست‌توده سوز با راندمان بالا است که انرژی سبز به شبکه سراسری برق تزریق خواهد کرد. این نیروگاه زیست‌توده سوز، که از پلت‌های چوبی به عنوان سوخت استفاده می‌کند، حدود 50 مگاوات برق تولید می‌کند که تقریباً برای تأمین برق مورد نیاز یکصد و ده هزار خانوار کافی است.
پروژه کاسیمو دومین سفارش از بویلر بستر سیال چرخشی PowerFluid ساخت شرکت اندریتز است که در بازار ژاپن عرضه می‌شود. شرکت Andritz یکی از پیشگامان دنیا در تأمین فناوری‌های بویلر تولید توان و سیستم‌های تولید بخار و برق از منابع تجدیدپذیر و سوخت‌های فسیلی است که پروژه‌های موفق بسیاری در سراسر جهان اجرا نموده است.

نظرات ارسال شده

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

ارسال نظر جدید

تنها کاربران ثبت نام کرده مجاز به ارسال نظر می باشند.