چهارشنبه 05 اردیبهشت 1403

برگزاری سمینار معرفی طرح توسعه فناوری‌های کنترل و پایش خوردگی در صنعت برق در شرکت برق منطقه‌ای زنجان

در تاریخ 1397/4/20 سمینار معرفی طرح توسعه فناوری‌های کنترل و پایش خوردگی در صنعت برق در شرکت برق منطقه‌ای زنجان و جلسه بررسی نیازها و زمینه‌های همکاری در زمینه کنترل و پایش خوردگی با شرکت فوق در محل این شرکت برگزار گردید.

برگزاری سمینار معرفی طرح توسعه فناوری‌های کنترل و پایش خوردگی در صنعت برق در شرکت برق منطقه‌ای زنجان
28 مرداد 1397 09:22

در راستای معرفی طرح "توسعه فناوری‌های کنترل و پایش خوردگی در صنعت برق"، سمینار تخصصی در این زمینه و با اجرای مجری طرح کنترل و پایش خوردگی در صنعت برق در حضور آقای مهندس خلجی (معاون محترم برنامه‌ریزی و تحقیقات شرکت)، خانم مهندس محمدرضایی (مدیر محترم دفتر تحقیقات و کنترل کیفیت تجهیزات) و جمعی از مدیران و کارشناسان محترم شرکت برق منطقه‌ای زنجان در محل آن شرکت به انجام رسید. در ابتدای سمینار، موضوعاتی در خصوص اهمیت موضوع خوردگی در صنعت برق و توجه بیشتر مدیران به این موضوع مورد تاکید قرار گرفت. سپس معرفی طرح، اهداف طرح، چشم انداز و فعالیت‌های انجام شده و اقدامات ذیل طرح در برنامه پیش بینی شده به مدت ده سال به حاضران ارائه گردید. در انتهای سمینار، ایجاد یک کارگروه تخصصی بین پژوهشگاه و آن شرکت در زمینه مشکلات خوردگی آن شرکت مطرح گردید که مورد موافقت معاونت محترم برنامه‌ریزی آن شرکت قرار گرفت.
همچنین مقرر گردید به منظور تعامل بیشتر و همکاری‌های آتی در فاز عملیاتی، جلسه اختصاصی با مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای زنجان برگزار و محورهای همکاری مشخص گردد.

نظرات ارسال شده

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

ارسال نظر جدید

تنها کاربران ثبت نام کرده مجاز به ارسال نظر می باشند.