پنجشنبه 06 اردیبهشت 1403

پانزدهمین کنفرانس بین‌ المللی انجمن رمز ایران

پانزدهمین کنفرانس بین‌ المللی انجمن رمز ایران

پانزدهمین کنفرانس بین‌ المللی انجمن رمز ایران
14 مرداد 1397 14:46

پس از برگزاری موفقیت ‌آمیز ۱۴ دوره از کنفرانس بین ‌المللی انجمن رمز ایران طی ۱۷ سال گذشته، پانزدهمین دوره این کنفرانس از ۶ تا ۷ شهریور ماه سال ۱۳۹۷ توسط دانشکده مهندسی برق دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی در تهران برگزار خواهد شد.
پانزدهمین کنفرانس بین ‌المللی انجمن رمز ایران با هدف هم ‌افزایی دانش پژوهشگران و صنعتگران حوزه امنیت اطلاعات و رمزشناسی و نیز انتشار یافته ‌های نو و بدیع در این زمینه، برگزار می ‌شود. آشنایی و ارتباط استادان، پژوهشگران، صنعتگران، مدیران و کلیه علاقه ‌مندان این حوزه، بررسی چالش‌ های علمی و اجرایی در فرآیند کاربری این فن در فضای مجازی و تأکید بر امن ‌سازی فضای تبادل اطلاعات در کشور از دیگر اهداف برگزارکنندگان است.
با توجه به افزایش شدید تهدیدات و مخاطرات سایبری در سال ­های اخیر، "آموزش امنیت در محیط های مرتبط با سامانه های کنترل صنعتی و در آموزش و پرورش" به عنوان محور ویژه علمی-ترویجی برای کنفرانس انتخاب شده است تا فضای تعامل بیشتری برای ارتباط میان محققین، صنعتگران و فرهنگیان کشور در این حوزه ایجاد شود.
برگزاری کارگاه‌‌های آموزشی از دیگر فعالیت ­های کنفرانس است که معمولاً با توجه به فشردگی برنامه­ های کنفرانس به یک روز قبل از شروع رسمی کنفرانس موکول می­ شود. در این کنفرانس کارگاه ­های آموزشی در ۵ شهریور ماه برگزار خواهد شد.
با توجه با فعالیت گسترده مرکز توسعه فناوری امنیت اطلاعات، ارتباطات و تجهیزات صنعت برق پژوهشگاه نیرو در زمینه امنیت سامانه های کنترل صنعتی ، امسال نیز به امید خدا همکاران این مرکز با ارائه‌ی چندین مقاله و سه کارگاه آموزشی حضور موثری در این کنفرانس خواهد داشت.
این مرکز از تمامی دست‌اندرکاران فنی و اجرایی صنعت برق دعوت می ‌نماید با حضور خود در این رویداد از دستاوردهای انجمن رمز و مرکز توسعه فناوری امنیت اطلاعات، ارتباطات و تجهیزات صنعت برق پژوهشگاه نیرو بهره مند شوند.

نظرات ارسال شده

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

ارسال نظر جدید

تنها کاربران ثبت نام کرده مجاز به ارسال نظر می باشند.