پنجشنبه 06 اردیبهشت 1403

تفاهم نامه همکاری میان پژوهشگاه نیرو و پارک علم و فناوری دانشگاه تهران به امضا رسید

در راستای انجام همکاری‌های مشترک در زمینه‌های فناوری، پژوهشی، آموزشی و مشاوره‌‍ای و تجاری سازی نتایج پژوهشی و با تکیه بر قابلیت‌های طرفین، این تفاهم نامه همکاری میان پژوهشگاه نیرو و پارک علم و فناوری دانشگاه تهران به امضا رسید.

تفاهم نامه همکاری میان پژوهشگاه نیرو و  پارک علم و فناوری دانشگاه تهران به امضا رسید
21 فروردین 1397 15:09

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه نیرو؛ این تفاهم نامه میان دکتر عباس زارعی هنزکی رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه تهران و دکتر محمدصادق قاضی زاده رئیس پژوهشگاه نیرو و با حضور مقامات وزارت نیرو، دانشگاه تهران و پارک علم و فناوری دانشگاه تهران مبادله گردید.
براساس این گزارش، شکل‌دهی هسته‌های فناور و شرکت‌ها در ساختار پارک برای انجام فعالیت‌های پژوهشی و فناوری پژوهشگاه؛ هم‌افزایی طرح «استاد» پژوهشگاه و طرح «شکوفایی» پارک در حمایت از پروژه‌های حوزه انرژی و صنعت برق براساس توافق طرفین، ارائه بسته‌های تشویقی، حمایتی و توانمندسازی پژوهشگاه به شرکت‌های فعال مستقر در پارک، ایجاد هم افزایی و مشارکت‌ها و سرمایه‌گذاری‌های تجاری‌سازی فناوری‌ها و محصولات، برگزاری مشترک رویدادهایی نظیر استارت‌آپ ویکند، فراخوان‌های پذیرش، همایش، اتاق سرمایه و .. ، زمینه سازی و ارائه تسهیلات لازم به منظور استفاده از خدمات آزمایشگاهی طرفین توسط شرکت‌های مستقر در پارک دانشگاه و مرکز رشد پژوهشگاه نیرو، برگزاری دوره‌های توانمندسازی آموزشی (عمومی و تخصصی) مورد نیاز پژوهشگاه نیرو توسط پارک و ترویج فرهنگ مشارکت و کارآفرینی از جمله زمینه‌های همکاری متقابل قید شده در این تفاهم نامه می‌باشد.
پژوهشگاه و پارک تلاش خواهند کرد تا از کلیه ظرفیت‌ها و امکانات موجود در جهت عملیاتی نمودن مفاد این تفاهم نامه استفاده نمایند.
مدت اعتبار این تفاهم نامه از تاریخ امضاء به مدت 2 سال تعیین گردیده است که با توافق هریک از طرفین قابل تمدید خواهد بود.

نظرات ارسال شده

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

ارسال نظر جدید

تنها کاربران ثبت نام کرده مجاز به ارسال نظر می باشند.