پنجشنبه 06 اردیبهشت 1403

کنفرانس انجمن بیوگاز اروپا، جایزه گاز سبز را معرفی می‌کند

کنفرانس انجمن بیوگاز اروپا، جایزه گاز سبز را معرفی می‌کند
07 آبان 1396 09:10

چهارمين کنفرانس انجمن بيوگاز اروپا در آنتورپ، بلژيک در 26-24 ژانویه 2016، اولین جایزه گاز سبز را مشخص خواهد کرد. با این جایزه، EBA موضوع کنفرانس را "گاز سبز" تایید می کند.
انتظار می رود کنفرانس 2018 بیش از 300 نماینده صنعت، تصمیم گیرنده و محقق را از اروپا و فراتر از آن جذب کند. این کنفرانس شامل دو روز کامل ارائه، یک نشست پوستر، یک نمایشگاه و یک تور مطالعه است که موضوعات مربوط به تولید بیوگاز، گازسنتز و بیومتان را پوشش می دهد.
جایزه گاز سبز قصد دارد بهترین دستاورد در ترکیب متان تجدیدپذیر را در کسب و کار فعلی سیستم توزیع (DSO) یا سیستم انتقال (TSO) تشخیص دهد. دستاوردهای پذیرفته شده برای بررسی عبارتند از پروژه های فردی، پروژه های مشارکتی، تحقیقات و انتشارات.
به روز رسانی این کنفرانس نسبت به دفعات قبل شامل، حضور سخنرانان سطح بالا از شرکت های معروف مانند ONTRAS، DONG Energy، Gasum، Scania، BTS Biogas و Swedegas می‌باشد. تولید کننده شیمیایی BASF سخنرانی در مورد نقش بیومتان به عنوان بلوک شیمیایی ساختمانی و انرژی در BASF را ارئه خواهد کرد. نماینده استان آنتورپ، رئیس اجرایی استان آقای لودویگ کالووی، سخنرانی آغازین را انجام خواهد داد. دكتر شتامبكی خاطر نشان كرد: "ما خوشحال هستیم كه علاقه رو به رشد سرمایه‌گذاران بزرگ بیوگاز و سیستم توزیع را برای پیوستن به كنفرانس خود می‌بینیم. سال های آینده ما بیشتر و بیشتر در آمار نوآوری و صنعت و همچنین در نمایشگاه و نشست پوستر تمرکز می کنیم. "
ثبت نام از طریق وب سایت اختصاصی www.biogasconference.eu انجام می شود. هزینه ثبت‌نام از € 250 برای دانش آموزان و € 500 برای ثبت نام کنندگان دیگر شروع می شود، در حالی که اعضای EBA می توانند از تخفیف های جذاب بهره مند شوند.
کنفرانس EBA که از سال 2012 برگزار شده است، جلسات عمومی و موازی را در خصوص جنبه های فنی، اقتصادی، علمی و سیاسی هضم بی هوازی و گازیسازی ارائه می دهد و سپس یک تور مطالعه اختیاری به دو تاسیسات بیوگاز برگزار می کند. کارشناسان شرکت فرصت دارند تا آخرین تحولات و فرصت های تولید را در نمایشگاهی که همزمان با کنفرانس برگزار شده نشان دهند. اعضای جامعه علمی نیز دعوت شده اند تا در یک جلسه پوستر شرکت کنند و آخرین موضوعات پژوهشی و نوآوری را ارائه دهند.

نظرات ارسال شده

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

ارسال نظر جدید

تنها کاربران ثبت نام کرده مجاز به ارسال نظر می باشند.