چهارشنبه 05 اردیبهشت 1403

فراخوان شناسایی متقاضیان مشارکت در انجام پروژه " مطالعه امکان‌سنجی ایجاد زیرساخت‌های ملزومات مرکز پژوهش و آزمایشگاه قابلیت اطمینان در پژوهشگاه نیرو "

فراخوان شناسایی متقاضیان مشارکت در انجام پروژه " مطالعه امکان‌سنجی ایجاد زیرساخت‌های ملزومات مرکز پژوهش و آزمایشگاه قابلیت اطمینان در پژوهشگاه نیرو "

فراخوان شناسایی متقاضیان مشارکت در انجام پروژه " مطالعه امکان‌سنجی ایجاد زیرساخت‌های ملزومات مرکز پژوهش و آزمایشگاه قابلیت اطمینان در پژوهشگاه نیرو "
08 خرداد 1396 08:33

الف- شرح اجمالی موضوع فراخوان عمومی

سیستم‌های انرژی و تولید توان دارای ملزومات زیادی برای تضمین ماموریت خود در عمر طولانی تحت شرایط محیطی متغیر می‌باشند. عملکرد مناسب این ملزومات شامل اطمینان از برآورده شدن اهداف عملکردی، کیفیت، ایمنی و قابلیت اطمینان می‌باشد. ایجاد زیرساختارهای مناسب نیازمند برنامه‌ریزی جامع در آن مجموعه و آماده‌سازی سازمان برای برآورده کردن نیازهای این حوزه می‌باشد.

بررسی چگونگی توسعه فناوری های مرتبط با ارتقای قابلیت اطمینان در حوزه تولید در کشورهای پیشرفته حاکی از آن است که این فرایند همراه با ایجاد زیرساخت‌های لازم در این زمینه بوده است. در بخش تولید صنعت برق، در زمینه بهبود قابلیت اطمینان واحدهای نیروگاهی اقداماتی صورت گرفته است. اما اقدامات صورت گرفته تناسبی با نیازهای این حوزه نداشته است. این پروژه با هدف رصد فعالیت‌های صورت گرفته در مرزهای دانش مهندسی قابلیت اطمینان تعریف شده است. این پروژه به امکان‌سنجی ساماندهی و ایجاد مرکز تحقیقاتی و تاسیس آزمایشگاه مهندسی قابلیت اطمینان برای پژوهشگاه نيرو- مركز توسعه فناوری بهره برداری، نگهداری و تعميرات واحدهای نيروگاهی اختصاص دارد.

این امکان‌سنجی شامل ایجاد ساختار سازمانی مناسب برای مرکز پژوهش مهندسی قابلیت اطمینان جهت ارایه خدمات مورد نیاز در این حوزه، نیازسنجی و تکمیل آموزش پرسنل به صورت کاربردی، مشخص نمودن نیازهای سخت افزاری و نرم افزاری این مرکز و طراحی آزمایشگاه قابلیت اطمینان برای تست و شبیه سازی در زمینه های انسانی، سخت افزاری و نرم افزاری مهندسی قابلیت اطمینان متناسب با اهداف بخش تولید صنعت برق خواهد بود.

برای اجرای فرایند راه اندازی مرکز پژوهش و آزمایشگاه قابلیت اطمینان و انجام ماموریت های محوله، در این پروژه امکان سنجی و برآورد فازهای فوق الذکر و منابع لازم انجام خواهد شد. در این راستا لازم است ارزیابی و معرفی استانداردهای بین المللی، اسناد فنی به روزشده و نظرات کارشناسان و متخصصین در جهت افزایش قابلیت اطمینان و طول عمر سیستم های نیروگاهی مورد توجه قرار گیرد.

ب- شرایط عمومی  متقاضیان انجام شرح خدمات:

1- دارا  بودن شخصیت حقوقی

2- دسترسی به امکانات، زیر ساخت ها و منابع لازم برای انجام خدمات

3- دارا بودن نیروی انسانی مناسب و با تجربه مرتبط با موضوع فراخوان

ج- مدارک لازم برای شناسایی قابلیت‌های متقاضیان 

مدارک لازم برای شناسایی قابلیت‌های متقاضیان عبارتند از :

1.  مدارک رسمی شامل  اساسنامه، آگهی تاسیس، روزنامه رسمی و آگهی آخرین تغییرات و شناسه ملی.

2.  ارائه سوابق و تجربه کاری مفید و مرتبط با موضوع فراخوان در 5 سال اخیر همراه با مستندات مربوطه.

3. چارت سازمانی و لیست مشخصات کارکنان کلیدی که در انجام پروژه حضور کامل و مؤثر خواهند داشت.

4. ارائه رضایت نامه حسن انجام کار مفید و مرتبط در 5 سال اخیر از کارفرمایان مربوطه.

5. مشخصات امکانات و تجهیزات شرکت مرتبط با موضوع فراخوان و تاییدیه‌های مربوطه.

6. مشخصات کامل شرکت‌های همکار با ارائه تفاهم‌نامه یا سایر مستندات قانونی.

7. ارائه پروانه کار، گواهی نامه صلاحیت و استانداردها یا گواهینامه‌های اخذ شده از مراجع ذیصلاح.

8. ارائه آخرین گواهی صورت‌های مالی حسابرسی شده (در صورت عدم وجود گواهی صورت‌های مالی حسابرسی شده  به دلیل جدیدالتاسیسی،  برنامه کسب و کار سه سال آینده که به اطلاع حسابرسی رسمی رسیده باشد ارائه گردد.)

9. اعلام توانمندی مالی، تجهیزات و تدارکات (گردش مالی سه سال گذشته با ارائه اظهار‌نامه مالیاتی سال‌های یادشده، نامه توانمندی مالی جهت اجرای پروژه بدون وابستگی به دریافت پیش پرداخت و سایر صورت وضعیت‌ها).

10. تصویر مفاصا حساب قطعی یا علی الحساب بیمه تامین اجتماعی و ثبت نام در نظام مالیات بر ارزش افزوده

11. لیست پروژه‌های در دست انجام همراه با زمانبندی اتمام آنها و خود اظهاری در خصوص ظرفیت کاری

د- چگونگی ارسال مدارک و ارتباط با مرکز 

برای ارسال مدارک و ارتباط با مرکز توجه به نکات زیر ضروری است:

1- متقاضیان واجد  شرایط بر اساس ملاحظات مندرج در بندهای (الف)، (ب) و (ج) حداکثر تا پایان وقت اداری روز دوشنبه مورخ 22/1396/03 تحویل مرکز توسعه فناوری فناوری بهره برداری، نگهداری و تعمیرات واحدهای نیروگاهی به نشانی تهران، انتهای غربی بلوار شهید دادمان، پژوهشگاه نیرو، ساختمان فناوری، یال شرقی طبقه 4، صندوق پستی 14665517نمایند.

2- در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر متقاضیان می توانند با تلفاکس 88578376 (021) تماس حاصل نمایند. علاوه بر این مکاتبه از طریق ایمیل مرکز به آدرس OMCenter@nri.ac.ir امکان پذیر است.

نظرات ارسال شده

ارسال نظر جدید

تنها کاربران ثبت نام کرده مجاز به ارسال نظر می باشند.