پنجشنبه 06 اردیبهشت 1403

پنجمین کنفرانس تخصصی فناوری نانو در صنعت برق و انرژی

مرکز توسعه فناوری نانو در حوزه برق و انرژی "پنجمین کنفرانس تخصصی فناوری نانو در صنعت برق و انرژی" را در روزهای سه‌شنبه الی پنجشنبه مورخ 26 لغایت 28 اردیبهشت ماه 1396 در پژوهشگاه نيرو برگزار می‌نماید.

پنجمین کنفرانس تخصصی فناوری نانو در صنعت برق و انرژی
18 اسفند 1395 08:42

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه نیرو؛ این کنفرانس با توجه به برگزاری متوالی و موفق طی چهارسال و حمایت نهادهایی همچون وزارت نیرو و ستاد ویژه فناوری نانو ریاست جمهوری، محل مناسبی جهت ارائه آخرین دستاوردهای شرکت‌های دانش‌بنیان، مراکز پژوهشی، مراکز آموزشی و صاحبان ایده و محصول در حوزه فناوری است. حضور جمع کثیری از متخصصین حوزه‌های مختلف صنعت برق و استادان دانشگاه‌ها در حوزه فناوری نانو در هر یک از بخش‌های کنفرانس از جمله نشست‌های ارائه مقالات، کارگاه‌های آموزشی، نشست‌های تخصصی و نمایشگاه جانبی، این کنفرانس را تبدیل به درگاه ورود محصولات مبتنی بر فناوری نانو به صنعت برق خواهد کرد.

این کنفرانس با هدف تجاری سازی فناوری نانو در صنعت برق و انرژی،  آینده نگاری فناوری نانو در صنعت برق و انرژی، توسعه کاربردهای جدید فناوری نانو در صنعت برق و انرژی، تسهیل ارتباط میان فناوران حوزه نانو و بهره برداران حوزه برق و انرژی  و با محورهای فناوری نانو در حوزه های تولید، انتقال، توزیع برق و انرژی،  فناوری نانو در انرژیهای تجدیدپذیر، فناوری نانو در کاهش آلاینده های زیست محیطی صنعت برق و انرژی برگزار می شود. ارائه مقاله، نشست های تخصصی، برگزاری نمایشگاه جانبی، برگزاری کارگاههای آموزشی ، چاپ مقالات برتر در نشریات معتبر از جمله رویدادهای این کنفرانس می باشد.

توجه ویژه این کنفرانس برداشتن مرز میان علم و فناوری از طریق بومی‌سازی فناوری نانو و تجاری‌سازی محصولات این حوزه در صنعت برق و انرژی می‌باشد.

نظرات ارسال شده

ارسال نظر جدید

تنها کاربران ثبت نام کرده مجاز به ارسال نظر می باشند.